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Für mehr als 75 % aller Unternehmen ist Data Culture ein Erfolgsfaktor. In diesem Podcast präsentiert Carsten Bange, CEO von BARC, wie Menschen und Organisation...
Consumerization of AI – with Rishi Grover & Andrew Stanbridge, Vena Solutions
In this episode of the Data Culture Podcast, Carsten Bange speaks with Rishi Grover and Andrew Stanbridge of Vena Solutions about how generative AI is reshaping the financial sector. The discussion highlights how AI is making advanced technologies more accessible and user-friendly, fundamentally changing traditional finance roles and processes.
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36:47
Generating Value with GenAI at ZEISS – with Ben Hoyle, ZEISS Group
Carsten welcomes Ben Hoyle from ZEISS to talk about the extensive use of AI and generative AI at his company.
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46:29
AI in Finance Departments – with Nicolas Boucher
"AI is not new in finance."
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31:39
Datenbasierte Innovation im Profifußball und darüber hinaus – mit Dirk Schlünz, 1. FC Nürnberg
In dieser Episode spricht Carsten mit Dirk Schluenz über die vielseitige Rolle von Daten im Fußball – von Leistungskennzahlen über Fan-Engagement bis hin zu kommerziellen Strategien der Vereine.
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42:19
Unlocking the Power of Data Products and Data Marketplaces – with Wayne Eckerson
In this episode of the Data Culture Podcast, Carsten and Wayne Eckerson discuss the evolution of data products and data marketplaces. They focus on the distinction between data assets and data products, and the critical role of product management in ensuring their value and usability.
Für mehr als 75 % aller Unternehmen ist Data Culture ein Erfolgsfaktor. In diesem Podcast präsentiert Carsten Bange, CEO von BARC, wie Menschen und Organisationen mit Data, Analytics und KI eine wirksame Datenkultur schaffen. Jeden Montag gibt es eine neue Folge!